Tuesday, January 4, 2011

Hea üritus

Põhimõtteliselt on Nõmmel kärutamine enesetapu-terroristlik üritus, kuna
1) Jõudu pole nii palju, et saaks sõita lahti lükkamata tänaval (ja enamik tänavaid on paraku lahti lükkamata) ületada teed või muid valle;
2) Koerad ei haugu enam aia sees vaid aia peal, kuna vallid on nii tänava kui ka hoovi poolt vastu aedasid;
3) Kui auto tuleb vastu või tagant, siis põhimõtteliselt tuleb hüpata kuskile mai-tea-kuhu.

Ükspäev juba kaklesin ühe autojuhiga, kes solvus selle peale, et ma tohnerdasin teel. Ta pidi minu pärast tagurdama ja siis oma viha välja elamiseks vajutas koos tagurpidi käiguga sisse ka signaali. Ma teatasin talle loomulikult, mis ma tast arvan ja tema omakorda teatas ka mulle, et mis tema minust arvab. Igatahes meie vaidlus ei viinud kuhugi ja ta ei saanud aru, et miks ta peaks minu pärast koju jõudma 30 sekundit hiljem.

Aga see eest tegeleme me hoolikalt oma beebimasina tuunimisega. Hetkel on seis järgmine:

 
Esimesed katsetused on ka tehtud, kuid hetkel suuremate vallide puhul liiguvad suusad ratta alt külje peale üles. Nüüd on plaanis etapp II ehk minna rauapoodi ja muretseda u kujulised rauad, et rattaid suusa küljes paremini kinni hoida.

1 comment:

  1. hehee, tammdi vihjas täna, et sul on blogi!
    ma siis nüüd loen.
    sa siis nüüd kirjuta.

    leene

    (noh. ja seda ma märkasin ka, et tsiteerime blogides sama luuletust...)

    ReplyDelete