Wednesday, January 12, 2011

Seltsimees unetu

On öid, mis tekitavad minus deja vu tunde "Mehed ei nuta" algusest, kus terve trepikoda on täis seltsimees unetuid. Näiteks eilne öö meie majas: meie beebi otsustas, et terve öö võiks olla üleval (ehk siis kell 00.00 - 06.20) ja samal ajal kuulsin kella neljani samme ülevalt korruselt ja kui need ära lõppesid oli kuulda, kuidas naabritädi hakkas õues jääd raiuma tasakesi. Tuleb kõik sanatooriumisse saata.
Aga see eest tänane päev korvab kõik. Üsna esmakordselt sain beebiga õue nii, et tal oli kõht täis ja täiesti puhas mähku jalas ja ta jäi juba kärusse pakkimise ajal magama. Tunnike kärutasin temaga ringi ja siis tulin ise tuppa ja hakkasin koristama. Esimest korda peale sünnitust sain teha kodus sellise koristuse, et pesin ära ka põrandad. Nüüd näpistan aega oma söömise arvelt ja istun arvutis. Beebi magab teises toas - tõenäoliselt veel tunni. Seega jõuan ehk endale üleeilse tatrapudru soojaks lasta ja isegi rahulikult süüa. Uue söögi tegemisest hetkel veel ei unista. Ehk homme.

Võrdlesime ükspäev Roosaga oma toidusedeleid. Selgus, et kui kõik erinevad toidud, mida ma söön kokku lugeda, ei olegi mul nii halb dieet. Loomulikult Roosa toidusedel on mitmekülgsem, aga kogused...
Mina saan aga süüa:
1) tatart, kaerahelbeid, 5-vilja helbeid, täistera müslit, sepikut
2) kohupiima mõistlikus koguses, kodujuustu, juustu, võid, jogurtit
3) banaani
4) kartulit
5) liha kah, aga seda ma ei armasta niiväga

Igatsen aga nii hirmsalt juurvilju ja puuvilju ja piparkooke. Emm, palun säilita mulle piparkoogi taigent. Usun, et kolme kuu pärast läheb käiku :) Saaks veel mandariine ka säilitada, oleks elu täiesti lill.

2 comments:

  1. taigent, oigent. aga telli kati käest - mu arust ta täitsa nautis selle tegemist! ja kuna kõik osiseid on müüa, siis võib kasvõi jaanipäeval piparkookida.

    ReplyDelete
  2. Oi ma tean mida tunned, üks aasta jäi ka jõulusöögid söömata, aga 2 aastat hiljem tegin tasa.
    ajaa kiire tervislik ahjuroog, mida võib mitu päeva järjest süüa: peet (500g), hakkliha(küpsetatud 400g), tatar(keedetud, nii palju kui süda lustib) ja hapukoor (ca 400g) sega omavahel kokku ja pane ca 35 minutiks ahju. väga hea.
    Kristin, kes hakkas Tammdi soovitusel su blogil silma peal hoidma (nju nostalgi mõttes:))

    ReplyDelete