Saturday, January 15, 2011

Oma aeg

Kuna beebi on otsustanud, et lõuna ajal ta magab (öö kohta ta veel päris kindlat otsust vastu võtnud ei ole), siis täna otsustasime meie, et lõunauinaku ajal saan mina minna suusatama. Rajaks valisin Glehni pargi ülemise 2,5km ringi. Seal on mõned väikesed tõusud ja muidu hea rada.
Juba väravast väljudes laius mu näol ilmatuma naeratus - ees oli oma aeg. Rajale jõudes tegin esimese ringi tohutu halva tehnikaga. Selg oli ette küürus ja käed laiali, kuna kiirustasin ja rahmeldasin. Kõrvus kajas kogu aeg E viimane manitsus, et ma pean ennast hoidma, aga esimesel ringil ma lihtsalt ei suutnud. Järgi oli vaja teha kõik see 9 kuu pingutamatus ja kuna ma nii ärevil olin enese liigutamisest, siis läkski tehnika aia taha.
Esimese korra tõttu tegin ainult 3 ringi. Kartsin, et rinnal hakkab külm ja muidu homme ei saagi. Keskmine ringi aeg oli 12 minutit. Kiirustamine mingit võitu ei andnud, aga sai vähemalt vere maitse suhu.

E samal ajal läks beebi, käru ja kärusuuskadega Pääsküla raba kiikama. Seega tema käis põhimõtteliselt sama maa maha, mis mina suusatasin. Ja kuna tema teeolud olid vahepeal ainult 20cm laiad ja ka tema pidi suusatama, oli koju jõudes tema selg märjem kui mul. Muidu pidi E minema suusatama kohe peale mind, kuid kuna Nõmmel käru lükkamine on sport omaette, siis E teatas, et ta loobub suusatamisest, kuna tänane trenn on tal juba tehtud.
Nüüd istub ta internetis ja otsib, kas kuskil keegi on käru käepidet pikendanud. Tahaks ju homme kõik kolmekesi suusatama minna.

Mina aga olen valmis pakkuma tööd. Kas keegi tahab nädala sees lõuna paiku (~13-15) käru lükata. Saab teha ka nii, et 1h lükata ja siis 1h akna alla beebi magama. Poiss magab nagu miki õues ja mina saaks siis ka nädala sees suusatada :) Ootan pakkumisi!

No comments:

Post a Comment