Sunday, January 16, 2011

Orkester Glehni pargis

Küll ma mõtlesin K, et kuidas küll on võimalik vastu suusatunneli seina sõita, aga täna sain omal najal peaaegu mõtte teoks tehtud. Sõitsin ülemist Glehni pargi ringi ja olin minemas Harku raba peale. Seega tunnelisse lähenesin ebatavalist teed pidi (mitte tõusust, kust 5km rada tuleb ja mitte Harku poolt, vaid sealt Glehni poolt) ja tunnelisse jõudes vasak ehk keskosasse jääv jalg läks ilusti suusajälge sisse, kuid parem ehk seina poolsem jalg ei läinud. Oleks peaaegu vastu seina pannud.
Aga muidu on nädalavahetused äärmiselt nauditavad. Ka täna sain suusarajale ja täna tegin juba kümneka. Asi edeneb hüüdis insener!

Eile oli beebil gaasivalu õhtu ja öö. Et vähegi teda rahustada tegime lärmi. Kõigepealt näppisime võidu häälest ära kitarri. Ei mõjunud, liiga vaikne oli. Siis võtsime kapist tolmu alt välja viiuli. Ma polnud seda mitu-setu aastat juba puudutanud ja häälestamisel oli korraks meelest läinud, et mis keelest alustama peab. Viiul aga on mul metsikult kõva ja see ehmatas beebi kaameks. Eriti see häälestamise osa. Nüüd ma siis tean, et kui midagi muud ei aita, siis hakkan kolmkõlasid ja heliredelit harjutama. Lood on lihtsalt kõik meelest läinud.

1 comment:

  1. Jah, täpselt nii see käib. Et tahad jälge sisse sõita ja ei suuda. Proovi teinekord veidi suurema hooga.

    ReplyDelete