Wednesday, August 10, 2011

Sigaduste aeg

Nüüd siis on käes aeg, kus keerad lapsele selja ja kui laps vaikselt omaette toimetab, siis järelikult on käsil mingi sigadus.
Tõin lapse magamast tuppa, potitasin ära, sain ilusti suure pissi potti, panin mähkme alla ja otsustasin, et kirjutan pooleli jäänud e-maili lõpuni. Panin lapse maha mängima ja süvenesin oma e-kirjandusse, kui järsku taipasin, et toas on kahtlaselt vaikne. Keerasin ringi ja nägin, et laps mängib - ühes käes paber, millega äsja tupsutasin viimast tilka, teises käes pahupidi keeratud pott. Haarasin poti, aga loiku ei kusagil. Selgus, et lomp oli juba tema kõhu all ja ta üritas selles juba pikemat aega konna ujuma õppida.
Emale on ta ikka abiks. Aitäh Patrik, et sa poti minu eest ära tühjendasid! Vaibale.

4 comments:

  1. Loodad selle sissekandega saada mingit WTF???? efekti saada?

    ReplyDelete
  2. Ei Kaur. Efekti ja sirge seljaga tahtis saada kõike ainult Polkovniku lesk. Mina siiski neid kahureid ei vaja. See blogi on minu logiraamat, mida ma pean iseenda jaoks, et mul asjad meeles püsiks, mis kunas juhtunud on. See postitus tähendab minu jaoks seda verstaposti, et enam ei saa lapsele selga keerata. Nüüd roomab ta juba nii profilt mööda korterit ringi, et kõik toas olevad asjad on kättesaadavad.

    ReplyDelete
  3. Nojah, aga iga teine inimene loeb seda ja mõtleb, et sa oled ise emadusest lolliks läinud, kuna topid paarikuust last poti peale. Mõtle selle kampsuni pildi peale blogi alguses :)

    ReplyDelete
  4. Ah see potitamine pani sind imestama. Tead sellega on nii, et see on viitsimise asi. Hommikuti on sul valida, kas lesida ja ärgata koos lapsega rahulikult või kohe kiskuda kiiruga mähe jalast ja laps potile panna. Noh hommikuti seega võid arvata, et ma seda potitamist ei harrasta. Aga kui ta päeval oma unedest ärkab ja mul võimalik teda potile panna on, siis küll. Muul ajal on meil aga mähkmepoiss.
    Ja pealegi - kohe näha, et me pole sul ammu külas käinu - meie paarikuulisest poisist on märkamatult 7,5 kuune poiss saanud. Nii et me peame tulema näitama, et pole ta enam midagi könn. Ta on nüüd sama sugune kui Ove siis oli kui te meil Patrikut kaemas käisite.

    ReplyDelete