Friday, August 26, 2011

Raudnael jääb haigeks

Patrik jäi haigeks. Palavik, viril laps, muud sümptomid puudusid, siis saabusid täpid. Kõrge palavik kestis 1 päeva, madal palavik 1 päeva. Täpid saabusid palaviku alanedes, mitte kadudes ja mina ei uskunud "kolme-päeva-palaviku" teooriat. Seda aga uskus lastearst.
Siis jäi haigeks E. Palavik, peavalu ja saabusid ka täpid. Ja nüüd olen mina rivist väljas. Palavik, peavalu, täpid tulemas.
No ja mis siis üle jääb. Polkovniku lesk peab jälle ise diagnoosi panema. Marssisin lastearstile sisse ja teatasin, et mingit kolmepäeva värki meil nüüd küll ei ole, sest:
  1. mu mees ja mina ei ole alla 2 aasta vanad
  2. ma juba kolmeni oskan lugeda (üks kaks kolm., tuhk ja tolm) ja palavik ei kestnud kolm päeva.
Saime uue diagnoosi - tundmatu viirus. Ravi - kutsuge appi vanaemade armaada.

No comments:

Post a Comment