Tuesday, September 21, 2010

Teated rindelt

Minu mees - toidunautleja - kes lõpetab alati söömise kõige viimasena on nüüd tõeliselt hädas. Suurte portsudega (millega ei teki ju probleeme kodus, kui jäetakse aega vahepeal puhkamiseks) jõuab E vaid poole peale, kui juba peab rivis seisma. Seetõttu usun, et kuivtoidupakid metsasoleku päevadeks sobivad isegi talle paremini. Mis siis, et täpselt pole aru saada, kas pudru tuleb ära süüa või võib sellega tapeeti seinale liimida. Paki peal on ju vaid tegemise õpetus, aga kliistri kasutamise valdkondadest info puudub.

Täna pakiti varustus kokku ja mindi metsa. Mulle tuli lohutav e-mail, et koormakile anti kaasa. Eeldan, et selle saab siis panna magamise hetkel külje alla ja külje peale, mitte autoga sõites esiklaasi või katust asendama. 

Ma saan aru kallis E, et Mersu on änksum kui Citroen, aga tead, mul on katus ja esiklaas. Ja ma ausõna olen valmis investeerima nii talvisesse kui ka suvisesse klaasipesuvedelikku, mis sest, et see on tõeline väljaminek, aga klaas on siiski väga oluline komponent autost!

Lisan siia ka viimase teate rindelt foto kujul. Eks kui E tagasi tuleb, siis ta nõuab, et ma selle eemaldaks, aga seniks jäägu see riigisaladus siia rippuma.


No comments:

Post a Comment