Saturday, September 18, 2010

Söögid

E'l on totaalne pildistamisvajadus ja kuna inimesed ei ole talle huvitavad on ta asunud üles tähendama meie sööke. Ei tea küll kas see on vihje sellele, et ma teen vähe süüa ja siis ükski enam-vähem korralikum söök tuleb mällu talletada või ta on tõeliseks toiduvaatlejaks hakanud. Igatahes, et nende piltidega oleks ka midagi peale hakata otsustasin nad siia riputada.
Tänane hommikusöök koosneb peaasjalikult A&O külmikust, kes on taas ära kolimas. Neil jäi järgi telrve kuhila vürtsikilusid, mis nende sõnutsi pidid säilima suure soolasisalduse tõttu vähemalt järgmise suveni. Mina neid siiski süüa ei taha, sest kuna neil on sabad alles, siis ma kardan, et nad võivad kõhus Käkuni ujuda.


Lisan siia ka meie möödunud nädala üksikud söögikorrad. Hämmastav oli see, et eelmine nädal elasime me kogu nädala praktiliselt 400 gr hakkliha peal. Ma ei saa aru, kuidas ühte asja saab nii kauaks ajaks jätkuda. Aga siit siis tulevad meie täidetud paprikad ning ülejärgmisel päeval järgijäänud täidisest valminud pirukad koos püreesupiga.

Täidetud paprikatest palju enam meeldisid mulle need pisikesed kartulid.

E pidi järgmine päev võtma tööle kaasa nii suppi kui ka pirukaid. Kuna minu südametunnistus ei lubanud suppi läpakaga ühte kotti panna, siis pidi toit minema paberkotti. Hommikul, kui mina ärkasin oligi toit paberkotiga valmis pandud esikusse. Ainult et E oli juba rongi peal ... Nii palju siis sellest, aga ma usun et Jacky saab ühe hea kõhutäie kunagi (kuna neid pirukaid mina küll ei söö ja E läheb ära riiki teenima).

No comments:

Post a Comment