Thursday, September 23, 2010

Teated rindelt vol 2

E saatis mulle taas pildi sõjaväest. Tema on pööranud rõhku aparatuurile, aga arvake, mida vaatan mina?


Päike paistab - Jee, järelikult on jalad kuivad! Muide, neile pole telke tõepoolest eraldatud, mis tähendab, et nad magavadki koormakile vahel. Seega see päike paistab on mu jaoks väga oluline info. Ehk on ka õhtul veel ilus ilm. Ja homme, ja ülehomme ...
Seljas on sinine soonikuga sviiter - Jee, järelikult kopsupõletikuga ta tagasi ei tule!
Nägu on roosa, rõõsa ja õnnelik!

Ma olen vist muutunud tõeliseks kodukanaks (teiste sõnadega: peast rase).

2 comments:

  1. Ma arvasin, et sa vaatad, et "seeni on vähevõitu". Aga kampsun on kindlasti ka oluline info.

    Mõtle edaspidi selle postituse peale alati, kui ISE pilte või juttu üles paned. E pildistab "ahvatlev mustikakook maitsva vaniljekastmega". A vaatab "miks ei ole kuldse äärega taldrikul nagu tavaliselt? Kas pesemata? Või katki? Äkki oli neil peretüli? HAKKAVAD LAHUTAMA????" -- ja tormab üle Euroopa teid lepitama.

    ReplyDelete
  2. Ma naersin praegu laia suuga üle kontori. Tõepoolest peab hakkama mõtlema sellele, mida teised näevad. A - ootame ka sinu kommentaari?

    ReplyDelete