Monday, November 26, 2012

Reeturlikkus

E töötab hetkel nagu loom. Aegajalt veedab vähe aega kodus ja palju aega tööl, näeb meid arva ja ei tea, mis me tegelikult teeme.
Üks õhtu nõudis Patrik enne magama jäämist süüa. Kui E küsis, et mida sa pojake tahad, sai ta vastuseks, et tainast (piparkoogi) ja mandariini!
Paganama reetur ma ütlen. Sain E käest hea peapesu, et järgmiseks tahab laps õhtul šokolaadi. Üritasin küll argumenteerida, et tegelikult nõuab Patrik alles ärgates kommi ja kui seda ei saa, siis pannikooki, aga mul kästi end ja oma laps käsile võtta ja hakata jälle kalasuppi helpima. Anna veel lapsele häid asju...

6 comments:

  1. Me sõime eile õhtul šokolaadi - suurema draamata - kas tegime midagi valesti?

    ReplyDelete
  2. Küsimus on selles, et kas te sõite seda õhtusöögiks või magustoiduks?

    ReplyDelete
  3. Ei üht ega teist, täiesti niisama sõime. Aga näiteks eile sõid lapsed põhiliselt piparkooke, nii lõuna- kui õhtusöögi eest. Ka sellest ei tulnud mingit tüli. (Ainult Ove nuttis veidi, sest mulle ei meeldinud tema loodud hunnitu talvemaastik. Jahust, köögi põrandal.)

    ReplyDelete
  4. Oo seda maastikku tean ma hästi. Kui ma süüa teen, peab ikka tolmuimeja köögis valmis olema. Eriti kui tegemisel on hakkliha kotletid, mida Patrik aitab mul riivsaiaga paneerida.
    Täna ärkas Patrik lõunaunest nutuga. Magas teine vankris ja tahtis kõhuli keerata, aga mantel, müts, sall, kindad, lambanahk ja ikkagist juba talvistes oludes suhteliselt kitsaks jääv vanker ei lasnud ideed teostada. Nii pea kui ta suurde tuppa astus, nägi ta ära, et tegemisel on kook ja kohe teatas mulle: Pati ei taha tuttu, Pati tahad tainast! Ja ei jäänud muud üle kui lõunasöögiks anda lapsele kõvasti-kõvasti suhkur-jahu-või segu. E ei olnud nii õnnelik kui Patrik. Mina sõin ka, ja mina küll olin!

    ReplyDelete
  5. Su mehele ei meeldi lapsed või mis? Ove pani ka piparkoogitaignast mingi osa nahka.. Lapse varane kaasamine köögitöödesse on väga broo, E ärgu virisegu või paneerigu ise :)

    ReplyDelete
  6. Ta ei virise kui Patrik on köögis abis. Pigem kaasab ja nõuab minult igas töös lapse kaasamist. Aga ta nõuab ka lapsele korralikku sööki ja tegelikult olen ma sellega nõus. Patrik käitub ikka normaalsemalt, kui ta sööb vähemalt kolm korda päevas sooja sööki. Vahest juhtub ka neli. Siis on ta hea tujuga, magab ja käitub hästi. Aga kui ma talle õhtusöögiks piparkoogi tainast annan, siis ta ei jää magama. On viril, liiga energiline, kuid pahas tujus jne. Sama asi on ka päevase kõhu täis söömisega tainast. Täna näiteks tainas on otsas - aga see eest lõpetab laps kolmandat kaussi juurvilja püree suppi ja karjub mulle just, emme emme otsas.

    ReplyDelete