Monday, September 3, 2012

Jooga

On olemas need päevad, mis algavad helgelt. terve öö kestnud vihmasadu annab järgi ja pilve tagant paistab päike. Hommikul kutsub sind sõbranna joogasse, kuid ilusa päeva puhul teatad talle, et jooga pole sinu ala. Sõbranna veenab sind veel basseiniga ja meelitab mõnusa lõõgastusega, mis põhimõtteliselt seisneb peamiselt selles, et kell 19 oled sa joogas ja ei naase basseinist/saunast enne 22te, mil lapsed juba kodus magavad.
Aga see päike, see on muutlik ja petlik. Pealelõunal röögib laps nii, et sa kardad kurdistuda, kuna ta sai hetkeks kätte su arvuti ja see ebaõiglus, et sa selle talt ära kisud sunnib teda röökima Euroopa inimõiguste kohtu poole. Uskuge mind, see hääl jõudis Brüsselini! Seejärel kui sa temaga sõbralikult mängid ja lähed hetkeks kööki liha segama, teatab ta sulle toast: Emme, piss. Peale vaibapesu avastad, et õues hakkas mingi hetk paduvihma sadama ja sinul on kaks nööritäit pesu kuivamas. Laps riide ja õue, kuid sealt enam last tuppa ei saa ...
Skaipi vestlused abikaasaga muutuvad sellisteks:

[17:55:15] mössö: ma arvan et kui sa tahad oma last veel elusana näha, siis sa pead varsti koju tulema
[17:55:33] mössö: sest ma olen võimeline ta praegu jacki kuuti saatma
[17:55:39] mössö: ja sinna ketiga kinni panema
[18:09:29] E: Oi kui tore uudis kodust

Kell 19 algab jooga, kuid sa oled selle viisakalt ära öelnud. Järsku tunned sa ennast siiski jooga inimesena, kuid on hilja. On kuulda juba ilget saatuse iroonilist naeru iseenda üle.

3 comments:

  1. Õpid siit, eks? Ütled igale ettepanekule, IGALE, kõigepealt jah. Pmst hoiad kõik sillad alles. Ja siis viimasel hetkel ütled ebasobivatele, et sa ikka ei saa / pole seda tüüpi / ei jõudnud / oled juba abielus.

    ReplyDelete
  2. Ma olen su kommentaariga sada protsenti nõus ja ma luban, et ma õpin oma vigadest!

    ReplyDelete
  3. Jah Maria - heade sõprade ettepanekud tuleb alati vastu võtta - eriti kui need sisaldavad lõõgastust ja lapsevaba õhtut...;)

    ReplyDelete