Friday, May 11, 2012

Saatuslik viga mitmuses

Patrik sööb. Keset sööki seletab ta mulle, et tal on kange pissihäda. Pissitan Patrikut meie potil, sellises asendis, nagu lapsi metsas pissitatakse. Vead:
  1. Ma ei näe, et Patrik ka kakab.
  2. Tõmban püksid üles.
  3. Astun sisse.
  4. Ma ei pööra tähelepanu sellele, et kand on märg (Kuna vannituba on miniatuurne, on meil pidevalt põrand märg).
  5. Lähen ja panen Patriku söögitooli. See viga jaguneb lausa kaheks:
    • Panen lapse istuma teate küll mille peale ja sisse, kuna ma ju ei pühkinud.
    • Ma olen kõndinud kööki.
  6.  Avastan, et mis imelikud äkased jäljed need vannitoast suurde tuppa tulevad!
On aeg lisada blogisse uus Label "Debiiliku juhtumised!"

1 comment:

  1. Hea tava soovitab kasutada sõna "karikakar", mitte "kaka".

    ReplyDelete