Monday, June 20, 2011

Läbikäiguhoov

Järjekordne tegus nädalavahetus on seljataga ning nüüdseks on ka kodu uue nädala auks korras ja puhas. E sõitis just Patrikuga ujuma ja jättis esimest korda tissid koju. Näis-näis kuidas see käik mu meestel läheb. Igaksjuhuks toppisin kõik taskud nii E'l kui ka Patrikul lutte täis.
Nädalavahetusel pidasime ära kaks suurt üritust: minu sünnipäev ja Patriku ristimine. Tegime kahel päeval sushit, võtsime vastu tohutul hulgal külalisi ja keerasime oma kodu mitu korda peapeale. Minu sünnipäev oli üks parimaid. Terve kodu on lilli täis. Kuigi enamasti on mulle millegipärast gerberaid kingitud, siis see aasta on ülekaalus kollase-oranži kirjud roosid (30 tk!). Lisaks on veel vaasides aia ja põllu lilli. Patrik tegi mulle suurepärase sünnipäeva kingi ja jäi õhtul piuksugi tegemata magama ja lasi meil külalistega hilisööni jutustada.
Oma ristimispäeval oli ta ka äärmiselt tubli ja vapper. Lõunaund otsustas ta küll mitte magada ja sättis oma õhtuune just täpselt ristimise kellaajale, kuid hoolimata saabunud väsimusest käitus ta kirikus väga hästi. Ristimisteenistus ise oli väga ilus ja südamlik ja jättis väga sooja tunde.
Peale ristimist vaatas Ida Patrikut ja teatas mulle, et tal on varbavahed mustad. E vastas ruttu Idale, et aga ainult pea pesti ju puhtaks! Meie tähelepanek aga seoses ristimisega oli see, et järgmine päev magas Patrik kella poole üheteistkümneni. Ei tea, kui ta nüüd ära ka ruttu leeritada, et kas siis hakkab laps kaheteistkümneni magama.

No comments:

Post a Comment