Tuesday, June 7, 2011

Arstilkäik

Ujumas küsis üks tädi, kellel oli sama vana, aga poole suurem laps, et palju Patrik kaalub. Ma vastasin kõva häälega, et ma ei tea, kuna mul oli küll arsti aeg, aga ma läksin hoopis kinno. Kõik tädid kõigepealt kahvatasid ja siis julgesid naerma hakata.
Järgmine nädal aga läksin ma siiski arstile - jätkuvalt ma veel ei tea milleks küll!!! Aga noh, ma tegelikult seekord tõesti huvitusin kaalust, kuna ma aiman, et peame nr 3 mähkmelt nr 4'le minema, ning ma vajasin ju arstilt selle kohast kinnitus-diagnoosi. Hommikul oleks pidanud arstile andma ka pissiproovi ja hemoglobiini analüüsi, kuid pissit ei saand kätte ja hemoglobiini ei tahtnud anda. Ütlesin arstile, et mul läks kiireks ja ei jõudnud analüüside tuppa. Ta lahkesti pakkus, et käigu ma peale vastuvõttu aga ma lahkesti teatasin, et kuna lastekaitse päev on, siis ma täna last ei torgiks. Ei tea, mis ma järgmine kord küll vabanduseks välja mõtlen... Järgmise korrani on aga õnneks pikalt aega, kuna ma lubasin, et enne augustit-septembrit ma küll ei tule.

No comments:

Post a Comment