Wednesday, March 2, 2011

Vabariigi sünnipäev

Taas saime kustumatu mulje Rataskaevu restoranist. Vabariigi puhul oli meil kolm käiku, kusjuures äärmiselt tagasihoidlikud kogused ja kõht sai täpselt täis (erinevalt muudest pidulaudadest). Esiteks üllatas meid veinis ja siirupis keedetud pirni salat sinihallitusjuustu sufleega. Suflee oli suus sulav, valmistatud alustuseks béchamel kastmest, mida mina heal juhul oskan vaid hääldada ...
(Mul on probleem nende š, ch, ž jne tähtedega - massaaž ütlen ma järjepidevalt maššaaš ja režisöör ütlen rešiššöör. Vene keele kõnelemine on üldse välistatud. Kord proovisin aga siis üks vene poiss küsis viisakalt, et mis keeles ma räägin)
... ja veel paremal juhul Knorri pakendist kokku keerata. Aga see oli algusest peale ise tehtud!

Teine käik oli metssea ja kodusea üksteisele tutvustamine, lisandiks porgandi-pastinaagi-bataadi püree. Mina olen muidu absoluutne laatikko fänn ja see, küll olemata vormis vaid ainult potis, oli minu unistus. Kreemjas nagu suflee ja tohutult maitsev. Seda tahan veel! Sead olid ka head, aga juurvili oli lihtsalt veelgi parem.

Järelroaks jagasime mitme peale paar tükki Matilde kohviku kooki. Soovitan kõigile - eriti nende šokolaadi kooki.

Pilti valmis küll kahjuks ainult eelroast. Eks Patrik nõudis oma tähelepanu ja nõnda siis jäädvustatud on ainult salat.

No comments:

Post a Comment