Saturday, March 5, 2011

Inspiratsioon

Neljapäeval käisid mul külas töökaaslased oma lastega, kes jutustasid, mida kõike tegelikult lapse kõrvalt teha annab. Ma kuulasin mokk töllakil ja panin kõik kõrvataha.
2,5 kuuselt juuksurisse
3 kuuselt restorani, beebikinno, šoppama
6 kuuselt teatrisse ja reisile
Haarasin kohe sõnasabast. Juuksurisse mul rutt ei olnud, aga restorani oli küll ja nõnda ma siis käisingi E'l järgi nagu halb hais, et mina tahan minna laupäeva hommikul brunchile (kuna sobivalt oli külmkappi jäänud ainult kapsas ja paar purki hoidiseid). Oma brunchi ma ei saanud, kuna alati suudame me teha s*tast saia, aga lõuna ma sain.


Raekoja platsis olid juba esimesed välikohvikud avatud ja lasime hea maitsta. Ettekandja oli nii armas, et tegi meile puht eestluse tõttu 10% alla ka.
Tunne oli igatahes nagu päris inimesel juba. Ainult et oma pooltoore punaveini kastmes veiseliha kõrvale oleks veel punaveini ka tahtnud. Aga käis kaste ka!

1 comment:

  1. I käis ISE juuksuris, kui oli kahekuune. S.t. emme viis, aga temal lõigati. No mis teha, beebil oli pirakas parukas peas ja vajas piiramist!

    ReplyDelete