Thursday, February 10, 2011

Sinililled

Nädalavahetusel Nõmmel suusatades jäin kõige tagumises Harku sirge peal vaatama lennukit. Tulemusena sain teha kahele minu seljataga olevale mehele nalja sellega, kuidas ma elengatse liigutusega kepi kahe jala vahele panin ja lennuki asemel järsku suusarada täpsemalt uurima hakkasin.

Nüüd nädala sees avastasin, et parem kints on sinine. Kintsul on üle kümne ümara sinilille. Imestasin küll, et kuidas minu vasemale jalale kukkumisest paremale sinikad tulevad, kuid ei pööranud sellele suuremat tähelepanu, kuni tänaseni, mil avastasin, et sinililled lähevad üha suuremaks ja valusamaks. Küll ma mõtisklesin, milles asi, kuni tuli koju mu mõistus ja küsis õigeid kontrollküsimusi.

Nooh, mu fännklaab ... Kust saab noor ema ümmargused sinililled kintsule. Arvake! (Lahutust ei anna veel sisse ehk mees peksab, pole õige vastus)

1 comment: