Wednesday, February 2, 2011

Kärusport

Mida mina siis olen oma lapse jaoks valmis tegema...
  1. Maksma Ferti massaaži eest, mis toimib põrgulikult;
  2. Et laps magaks, kärutama nii mis jube.
Eilne kilometraaž on 12km. Tänane 2,5 tundub selle kõrval lausa hädine, aga plaan on nurka kogunenud kussunussud kokku koguda ja natike kodu kasida, nii et ma andestan endale selle vähese jalutuse. Homne aga tõotab tulla taas pikem kärutus, kuna on vaja sõita hambaarstile näitama mu hammast ja mu last.
Eilne jalutuskäik on siin:

Aga massaaž on kahtlane. Üleüldse usk meditsiini hakkab ennast minu jaoks minetama, aga see selleks. Igatahes nii esimene kui ka teine kord peale masseerimist on meil olnud tohutult raske õhtu ja öö. Laps saab kõhuvalu leevendavast mudimisest hoopis sellise gaasihoo, et ta karjub jubedamalt kui kunagi varem. Õhtul jääb laps magama nagu Miki, kuid 20 minuti pärast ärkab metsiku kisaga ja on nii pulkas, et sülle võtmise asemel saaks ta seina najale püsti panna. Rahustamine, kussutamine, tissitamine, mitte-mitte-miski ei aita. Lihtsalt röögib oma valu käes pool tundi ja siis läheb valu üle. Peale seda tuleb veel hetk rahustada ja saab taas alustada magama paneku rutiiniga.
Iseenesest hoolimata sellest, et mina öösel siis koos lapsega pisaraid valan ja vannun, et enam ma sinna ei lähe, siis muidu tundub, et seedimine hakkab siiski sellest paremini tööle. Mida siis teha? Kui kellelgi on veel sellist kogemust, siis kommenteerige? Perekool väidab, et kõik teised beebid magavad ööl peale massaaži õndsa und. 

No comments:

Post a Comment