Wednesday, February 2, 2011

Raske raamat

H see postitus on nüüd sulle. Krossi "Kallid kaasteelised" on läbi. Raamat oli raske. Kartsin, et kui see Käkule peale kukub, siis ei taha mõeldagi, mis saab. Arvatavasti kaaluvad nad sama palju. Seetõttu olen hetkel taas süvenenud kergemasse kirjandusse ehk pehmete kaantega vetsupaberilaadsele trükile edasi liikunud.
Aga see Helga, kelle juurde ta 50km -40'ga kõndis ei olnud ju toosama Helga. See oli ju juba järgmine (ja põhimõtteliselt Kross kõndis ju sinna oma esimest Helgat nö petma). Mis loomulikult ei suurenda minu silmis Krossi aktsiaid, aga siiski, polnud teise Helga maha jätmine nüüd enam nii suur traagika (kuigi väike ta ka ei olnud!).
Kui aga mahti saad võid teise osa millalgi kotti pista, kuna kõik ülejäänud raamatud on mul sellised paari kolmesaja leheküljelised ja need kaovad ruttu mu aplasse lugemisse ja järele jääb taas tühi riiul ...

1 comment:

  1. No aga esimene Helga lahutas salaja ennast ise Krossist. Järelikult... Aga mis seal ikka.
    Igal juhul ma toon sulle teise tellise. Ole siis sellega ettevaatlik, sest Patrik on mu nunnu.

    ReplyDelete