Tuesday, December 14, 2010

Eneseteadlik miks ja ei tüdruk

Tõenäoliselt hakkab ämmaemand mind varsti kas armastama või vihkama, kuna olen äärmiselt eneseteadlikuks muutunud. Teatavad vestlused enne sünnitust teevad mulle aga tõepoolest nalja ja otsustasin teidki nendega rõõmustada.

1. Miks
Ä: Kas vaatame emakakaela ka?
M: Miks see vajalik on?
Vaikus. Ä mõtleb.
Ä: Ega tegelikult ei olegi vajalik enne kui sünnitustegevus hakkab. Kas sul hakkab?
M: Ei veel.
Ä: Ärme siis vaata.
M: Ma arvan kah.

Ja mis ma sellest loost õppisin - Alati küsi, miks mingit meditsiinilist protseduuri vaja on, sest enamik neist tehakse sulle rutiini korras ära, kuigi nende tegemine ei oma mitte mingit tähtsust.

2. Ei
M: Ma ei soovi, et mu lapsele tehakse peale sündi K-vitamiini süst.
Ä: Aga see on ühekordne protseduur.
M: Ma ei soovi, et mu vastsündinud lapse ligi ka ühekordselt pannakse nõel ja süstal.
Ä: Aga kui te K vitamiini süsti ei tee, siis te peate hakkama oma last rinnaga toitma KOGU AEG.

Ma olin sõnatu ja itsitasin. Kas saab siis kuidagi teisiti. Ehk peaks sünnitusplaani siiski lisama, et hoidku oma lisatoidud mu lapsest eemale, sest nüüd tundub, et see on siiski mõistlik asi, mida sinna lisada.

4 comments:

  1. Plaan.. uh...
    Kuule, sa ei ole enam projektijuht!
    Ei pea iga asja jaoks plaani tegema ja kooskõlastusi võtma!

    ReplyDelete
  2. Projektijuht olen ma surmani. Veres on noh!
    Aga tegelikult plaani saad sa kirja panna oma hirmud ja soovid. Minu puhul on see erakordselt oluline, kuna kipun minestama. Ja mitte ühe korra vaid ka mitu kord järjest. Rekord on kolm korda paari minuti jooksul. Kui ma seda kirja ei pane, et juhul kui ma minestan, siis see on normaalne ja palun siis mind rahulikult äratada ja mitte keisrile viia, siis ma võin lõpetada opitoas.
    Seega plaan annab mulle võimaluse hoiatada ämmaemandat ja arste minu iseärasustest ja soovidest.

    ReplyDelete
  3. "Hoiatan arste oma hirmudest" ei ole "plaan".

    Aga ma norin tühja. Ma tegelikult tean, mis on sünnitusplaan. Ja seda ka tean, et arstidel on oma jõlekeel, mis kasutab tavakeele sõnu omal, perverssel kombel. Mu eest keele lemmik-jäleväljend on näiteks "vormitu iste".

    ReplyDelete
  4. Su blogi sööb kommentaare :((( Kolm korda pidin sama teksti kirjutama... siis oli nõus vastu võtma.

    ReplyDelete