Thursday, January 14, 2016

Mary Poppins

Meie armas Mary Poppins leidis endale sügisest töö. Oh seda õnnetusehunnikut meie peres.
Nüüd avastasin, et enam ei jõvva, enamik päeva kulub lihtsalt enda ja laste elus hoidmisele ja raamatut loen täpselt kaks lauset päevas. Kui ma ennast tule ees 15 minutit soojendan, tunnen ma kogu selle aja mitte soojust kehasse imbumas, vaid süütunnet, et parasjagu hommikusöögi nõusid masinasse ei lao, et pesumasin juba ei käi ja selle kurja tolmurulli pilku endal, kes mind lillepoti tagant põrnitseb. Kuigi olen juba praegu rabelemise rattas hullumas, siis tegelik krahh, ehk kooli uus semester on alles ees...

Niisiis võtsin ette selle raske tee, et hakkasin Internetist otsima endale uut majasokku. Mitte ükski kirjeldus ei meeldi. No kuidas ma võtan lapsehoidjaks inimese, kes kirjutab, et "Mulle meeldivad lapsed kuna nad on armsad ja nendega on tore tegeleda". Ilmselgelt pole sellel inimesel mitte mingit aimu laste hoidmisest! Kui sa mängid põrandal lastega rahulikku mängu, siis nui-neljaks tuleb alati uni peale (mis tore tegeleda !!!) ja mis armsad - lapsed on kraagandid, iseloomukad, piirikompijad, lärmakad, mustad, kleepuvate kätega ja kõike muud veel, aga mitte armsad ja nunnud.
Või kuidas võtta tõsiselt neiut, kelle profiili kõrval oleval pildil on büst alates ninast ja lõpetades puusaga (ehk sisuliselt ainult partii). Kas siis lapsehoidjaid otsivad isad ka?
Paljud on kirjutanud, et "Halbu pahesid pole". Aga milliseid häid pahesid neil on?

Appi. Inimesed ei oska iseendast nelja korrektset lauset kirjutada. Kuidas ma saaks siis nende hoolde jätta kolm inimelu.


2 comments:

  1. Kes oskavad lauseid kirjutada, ei pea titehoiu tööd otsima?

    ReplyDelete
  2. Aga noh, üldiselt - koolieelsed kasvatusasutused, ümbruskonna väike-laste-väike-hoiud jne aitavad sind.

    ReplyDelete