Wednesday, August 5, 2015

Ruubeni mõõdud

Käisime täna Ruubeniga arsti juures mõõtmas-kaalumas.
Arst vaatas, kuulas, mõõtis ja tulemused olid minu poisilikud - mõõtudelt maas, arengult ees.
Arengult, tähendab siis seda, et see lapseke, kes alles saab kuue kuuseks roomab, keerab, omab kahte hammast, ja on selge pilguga ja suhtlemisaltis velleke.
Öösiti magab laps pigem hästi, kuigi magama ta enam nii kergelt ei jää. Ära on tabanud selle, et meie pere lapsed saavad uinumiseks kilomeetreid paid. Nüüd õhtul panen ta voodisse, seal ta siis pusserdab ja hakkab igisema. Ma ju kuulen, et ta ei nuta vaid kutsub ja kui ma siis lõpuks tuppa ilmun, siis teeb ta sellise näo pähe nagu oleks just miljoni võitnud, paneb ennast ise magamisasendisse ja ootab oma paid. Egas midagi, kulutame nüüd viis minutit iga õhtu rohkem paidele, läbi mu hea põli!
Päevane magamine on hindele 3. Vahel magab, vahel mitte. Kodus paremini, külas või kärus halvemini ja autos MITTE ÜLDSE.
Söömise osas käskis arst hakata lisa adnma. Ta soovitas anda marju, juurikaid ja putru. Mulle siiralt meeldib minu päris arst, mitte see asendus dr.Panika, kes käseb lapsele mustikaid ja vaarikaid sööta, sest nendel on praegu hooaeg ja nad on nii tervislikud.
Nii et me nüüd läheme Ruubeniga marjule.

No comments:

Post a Comment