Thursday, December 12, 2013

Raamaturiiul = ~270 raamatut = ~7300€ = ~36 telekat

Alustuseks
Mulle väga meeldis üleeilne Arraku päevakommentaar Vikerraadiost. Soovitan kuulata. Haakub ka selle postitusega ning kuulamata ei pruugi mu frustratsioonile pihta saada.

Keskmiseks
Ootasin ja ootasin, et välja tuleks uus Ulitskaja ja kujuta sa pilti, nagu Jõuluvanale oleks kirjutanud, saabuski teine müügile. Ma olin suures ootuses mõtisklenud, kuidas ma selle endale ostan ja teise ostan jõuludeks kindlasti K'le. Nii pea kui see aga välja ilmus, sain ma kohe aru, et endale lugemiseks küsin ma selle emmelt ja K saadan hea arvustuse ja soovitusega Lutsu raamatukokku. Raamatu hind - 27€.

Lõpetuseks
Nagu Arrak ütleb, on meil tänapäeval nii, et kodus on küll lame teler, kuid puudub maast laeni raamaturiiul. Mis lapsed sellest põlvakonnast tulevad, kes mõistavad lugeda ainult tahvelarvutist uudiste pealkirju, aga raamatu lugemiseks süveneda ei suuda.
Mul ei ole telerit. Euronicsist saab 199€ eest 24" MPEG4 Full HD LED LCD teleri, mis on varustatud täis-HD paneeliga ja seega toetab pilti kuni resolutsioonini 1920x1080 pikslit. Ja selle eest saaks ma täpselt 7,48 Ulitskajat. Midagi on siin pildil valesti. Hakka või tõesti mõistma, miks on inimestel kodus telekas ja miks nad õhtuti vaatavad "Su nägu kõlab tuttavalt" saadet ja arvavad, et see ongi meelelahutuse tipp. Sest muuks, kauniteks kunstideks ei jätku lihtsalt finantsi.

3 comments:

  1. Just lugesin Einsteini tsitaati: Kui te tahate, et teie lapsed oleksid intelligentsed, lugege neile muinasjutte. Kui te tahate, et nad oleksid veel intelligentsemad, lugege neile veel muinasjutte.
    H.

    ReplyDelete
  2. http://www.osta.ee/uus-eraamat-kindle-5-keyboard-6-wifi-43575938.html
    kasutatud kindle 100€ + tasuta suvaline wifi => 10^6 raamatut + n, n >= 0

    ReplyDelete
  3. Anon, ma ei usu. Maria, mis on sinu suhe "tasuta" raamatutesse?

    Aga Kindle saab uuest peast alla 100€. Paperwhite on 120 usd.

    ReplyDelete