Thursday, March 21, 2013

Patrik teeb ajalugu ja kasvab suureks

Patrik on viimasel ajal hakanud ärkama kell 6.45. See on äärmiselt häiriv ja ebameeldiv, kuna ta tuleb meie juurde ja teatab väga väga valjusti, et emme, issi, ma tahan ärgata, mänguriided selga! Ta sunnib kahjuks ka meid ja ma pean ütlema, et E on meie pere see vapper, kes siis ka ärkab, samal ajal kui mina end välja vabandan beebiba (kusjuures alusetult eksole).
Üks hommik olime aga mõlemad väga unised ja E, härra optimist, teatas Patrikule lihtsalt, et pott on vannitoas, mine tee pissi ära. Mina, proua pessimist, kobisesin läbi une, et raudpolt laseb läbi pükste või üle ääre, aga natukese aja pärast saabus Patrik meie tuppa - püksid üleval ja kuivad!
Hiljem nägeime, et poti sees oli üüratu piss ja asi oli õnnestunud. Lõppkokkuvõttes on aga kiiresti vaja tumendavaid kardinaid.

5 comments:

  1. Tumendavad kardinad, ega pimendav ruloo ei päästa! Meie pere on nädal aega ärganud juba poolteist tundi enne äratuskella helinat, ehk siis kell 6! Mõni ime, et 9ks tööle jõudes on mul kõht tühi ja vajaks juba lõunast bjuutisliipi ;)

    ReplyDelete
  2. Tahad ma hirmutan sind... Me keerame varsti kella. Su saatus on ärgata kell 5!

    ReplyDelete
  3. Tahate, ma lohutan teid! Kevadel keeratakse kella ette, mitte taha. Seega 6.45-st saab 7.45 :).

    ReplyDelete
  4. Jaa Maria... lootust on saada õigele ajale ;) või sellele vähemalt ligilähedale :)

    ReplyDelete
  5. Ükskõik kuidas ma ka ei arvutanud kellakeeramist, siis sain ma nõnda, et ma pean varem ärkama. Matemaatiku haridus ei loe siin tuhkagi. Kui ikka ilma asju ei mõista, siis ei mõista, Ei oska ma ei kella keerata ega tunne vasakut ja paremat.

    ReplyDelete