Monday, January 14, 2013

Suusahooaja avastart

See aasta olen nüüd teist korda suusatama saanud. Lumi on küll juba ammu maas, aga algus venib mul alati. Esimene kord olin nii ärevuses, et unustasin koju pulsikella ja GPS'i. Teine kord olin ka ärevuses. Magav laps ärkas ja karjus emme-emme, aga E lükkas mind välja. Õnneks oli ta mulle enne kõik valmis sättinud, pulsikella, gepsu ja pealambi, kuna väljas oli juba öö ja rajavalgustus oli kinni.
Koht: Harku raba
Distants 8,1 km
Aeg: 44 min 32 sek
Max pulss: 172
Keskmine pulss: 156
Max kiirus 18,5 km/h
Keskmine kiirus: 10,9 km/h
Pean tunnistama, et olen endaga rahul. Suudan küll veel.

2 comments:

  1. (laik!)
    (Tahtsin facebookis laikida, aga ei leidnud sind sealt üles.)

    ReplyDelete
  2. Ma olen facebookis olemas küll, kuid ei kasuta seda üldse. Kui siis, siis teiste luuramiseks. Mulle piisab enda avaldamisest blogi kaudu :)
    Aga aitäh like'i eest.

    ReplyDelete