Sunday, November 27, 2011

Vabanduse valm

Me kallis Lell - Sa tead ju küll, et tõesti tahtsime me sõita! Kuid reede õhtul uneajal, just siis kui valmis sai mu tort, hakkas Patrik aevastama ja kõrvapõletikust sai mu rahvussport. Meil kink on pakit' ja kookki söödud. Pean tunnistama, olen löödud ning õnnetu, et tulla'i saand. See on mul kopsu üle maksa aand. Ma siiralt lootsin, et ma magan ja Sinu vanemad mu last siis hoiavad. Kuid välja kukkus, oh sa pagan, nii nagu alati - ma jälle kodus olla saan!

Kas kingi saadan postiga või tuled külla? Sa tead ju küll, Sul teeksin süüa. Ja märjukest on keldris küll. Koos saaksid E'ga veini juua, sest lastes üksi juua tal, ma peaksin olema küll loll. Sa tule tema kaaslaseks, teil ühes lõbusam on eks!
Sul siiski õnne soovime kõik koos ja loodame, et õnnelik saab lõpp ses loos. Ning Patrik terveks saab ja Sinu vanadus ei ole nakkav, sest rohkem haigusi ei taluks ma. Ei miskit muud ma taha öelda, lihtsalt Sind nüüd igatsema hakkan.
PS! Kink on soe. Tule meile külla ruttu, enne kui see külm Sul varbast sisse poeb, sest Tartu on ju vajund sügisuttu. (Tahtsin kirjutada riimiks "igavesse tuttu", kuid araks lõin. Sa mõistaksid mu huumorit?! Et see pole sõim vaid lihtsalt kirjutan ma pähetulnud juttu.)
Ja vabanda, et riim on kole kasin. Ma pole luuletaja vaid lihtne rütmimasin.

4 comments:

  1. LAIK!!! Mitte tõbedele, aga masinale!

    ReplyDelete
  2. LAIK LAIK LAIK ja eriti LAIK siis, kui sa mulle ka sellise koogi teed. Ma pole lõppude lõpuks lehma lellepoeg ega lell ise, vaid su lihane õde, pealegi veel üsna nõder... Sest ka minu lapsed haiged on. Ma hüppan siia-sinna nagu konn. Ma ühele toon rohtu. Ja teisel palavikku mõõdan - et poleks ohtu. Sest iga ema teab, et ÖÖ-AEG on kibe TÖÖ-AEG. (Eriti siis, kui üks laps teisele lapsele suisa peale oksendab. Ja sellele ma riimi ei tee!)

    ReplyDelete
  3. Me tahame videot! Ja E ütles, et sinu röökiva hääle saab asendada sulni muusikaga (Linnamuusikud näiteks). Ja kindlasti tuleb kandideerida ka Ameerika naljakaimate koduvideode sarjas.

    ReplyDelete
  4. Ja unustasin, et kooki võin teha vabalt. Nüüd ma vähemalt tean õiget želatiini kogust. Esimest korda kui ma seda tegin, siis nimelt vormi avades valgus kogu kook ühtlaselt su ristitütre juures lauale. Äärmiselt piinlik lugu.

    ReplyDelete