Tuesday, October 23, 2012

Libahunt

E käis sõbra K ja tema sõbra Ü'ga jooksmas Libahunti. Täpsemalt kirjutas sellest K oma blogis, nii et spordihuvilised võivad seda väisata.
Mina olin samal ajal lapsega kodus. Kodus ilma kohvita! Kuna mul hetkel tundub ülemine ja alumine vererõhk kokku saavat, siis kohv on lausa eluks vajalik. See tähendsab, et tundsin ennast enda arvates sama moodi nagu E jooksurajal.
Kuna E oli aga käima pannud Endomondo, siis peale mõningast trassi jälgimist ja peale mõningaid saabunud pilte sain aru, et kohvita olla on siiski palju kergem.
 
Kokku läbis võistkond Püssi Mäss 35.02 km. K sai mitu korda ujumas käia ja E sai vähemalt põlvini märjaks.

Peale saabunud infomaterjali hakkasin kiiresti küüslaugu salatit meisterdama. Tegin nii küüslauguse juustusalati, et seda oli raske süüagi, aga vähemalt tundub, et mehed on siiani terved.

2 comments:

  1. 1) Püssi Mäss, kui keegi aru ei peaks saama, viitab vastavale Vene kultuuri-rühmitusele. Regasin võistkonna otse enne Moskvasse minemist ja teema oli üleval: kas passi peale "free pussy riot" kleepeka lisamine tekitab piiril probleeme või ei? Kleepekat ei pannud, aga vähemalt võistkonnale panin temaatilise nime.

    2) Päriselt siiski ei ujunud, erinevalt mitmest konkurendist. Mudastest kraavides oli liikumine väga aeglane, jalgu ei saanud põhjast kätte, nii et vastik oli vähemalt samavõrra. Aga siiski pole õige öelda, et ujusime.

    3) Jooksurajal polnud enesetundel häda midagi. Kaardimaterjali nirusus viis tuju alla (mul), aga muidu olid kõik enam-vähem rõõmsad algusest lõpuni.

    Küüslaugu eest aitäh :)

    ReplyDelete
  2. No vot. Oleks E teadnud, et sa siukse nime siuksest kohast said, ei tea kas ta oleks soovinud selle nime all võistelda.
    Mina isiklikult olen sõnavabaduse poolt, aga ma arvan, et tüdrukutebänd on käitunud valesti. Kristlaste jaoks on missa püha. Missa kaudu oleme vahetult ühenduses Jumalaga ja saame tunda ühtekuuluvust Temaga. Missat ei tohi nõnda segada.
    Ükskõik kas olla kristlane või mitte, peaks ikkagi inimene austama teist kultuuri ja mitte toppima oma nina sinna, kus ta võib teistele inimestele haiget teha. Oleks nende esinemine toimunud kirikus - siis oleks olnud üks asi. Aga nad esinesid kirikus missa ajal! See annab minu kui kristlase jaoks loole siiski teise tähenduse.
    Et sa valesti aru ei saaks - ma ei kaitse Putinit, AGA ma ei kaitse ka tüdrukutebändi, kuna nad on käitunud väga väga valesti (ja matslikult) ja haavanud väga paljusid inimesi.

    ReplyDelete