Tuesday, March 27, 2012

Pakitud söök

Eile tegin söögiks suurepärase ahjuprae, milles peaosatäitjaks olid kanakoivad ja kõrvalosalisteks õunad, porgandid, sibulad ja katteks koor. Kõrvale sai tehtud pruuni riisi. Õhtul, kui uni oli juba silmas, ja ma olin juba ühe jalaga voodis, tuli meelde, et kogu toit on veel pliidi peal ja ma pean selle ilusti kausikestesse/karbikestesse pakkima ja külmkappi toppima. Olin pühaviha enda peale täis, et  polnud mul ka varem meelde tulnud see ära teha. Kogu selle pakkimise ja pannide/pottide pesu peale läks pool tundi ja mu magus uni jäi üldse olemata, kuna magama minnes juba Patrik ärkas ja otsustas siis tund aega minuga vaielda teemal, kas saab või ei saa tissi.
Täna ma enam nii rumal ei ole. Täna otsustasin kohe teha söögi, mis on pakitud, et õhtul oleks kogu vaev ainult pakid külmkappi laotada. Tehtud mõeldud:

Kodus oli olemas mingi tükk liha, mille ma viiludeks lõikasin ja seejärel kergelt pruunistasin.
Puhastasin ja hakkisin seda, mida leidus. Kartul, porgand, sibul, paprika, õun.
Pakkisin juurviljad, köögiviljad ja liha. Maitseks raputasin kergelt peale tädi toodud ökopuljongit.
Valasin vaba käega veini.
Pakkisin kokku, lükkasin ahju ja läksin trenni.
Peale trenni tõmbasin endale terve paki kerre. Ei või ju ükski kalor kaotsi minna.

1 comment:

  1. No peale seda trenni olid iga kalori auga ära teeninud...:)

    ReplyDelete