Friday, September 30, 2011

Valmistume jõuludeks vol2


Valmistume jõuludeks. E kutsub mind hellitavalt Petteriks ja ümiseb pidevalt mind nähes "Petteri Punakuono, oli poro nimeltään, ollut ei loiste huono Petterimme nenänpään". Minul on aga omad teooriad:
  • Mul kasvab uus nina, et haistaksin veelgi paremini kui lapsel on kaka püksis;
  • Algab ajude äravool;
  • Kõik minu puberteediea tulemata vinnid otsustasid siiski saabuda ühendatud jõududena;
  • Quasimodo teeb come back'i;
  • Algab sügistalv - kärss on kärnas, maa külmand.
Õnneks õnneks õnneks on Patrik taas haige ja ma olen kodusel režiimil. Nina on lihtsalt juba nii suureks paisunud, et Patrikuga arstil käies komistasin juba treppidel ja pidin uperkuuti lendama, kuna ma lihtsalt ei näinud trepiastmeid! Tänan vaid Jumalat, et arst siiski Patrikut haiglasse ei kirjutanud, kuna ma ei suudaks enda südamele võtta kõiki neid infarkte, mida mu nina nägemine haiglapersonalile tekitada võib.
Ja eile Selveris üks meesterahvas unustas end mind vaatama. Ma ei usu, et ta mu numbrit oleks tahtnud küsida. Ju ta lihtsalt vaatas ja mõtiskles, kui väga tal ikka oma naisega on vedanud ja kus see vaene tüdruk küll ükskord sellisena endale mehe peaks leidma ...

3 comments:

  1. ma mõtlesin, et Patrik hammustas sind ninast

    ReplyDelete
  2. Helena, totu, siis oleks nina ju hammustuse võrra väiksem, mitte suurem!

    (Noh nagu see nipiga küsimus: "mis asi see on, et kui tema küljest tükke ära võtta, siis läheb aina suuremaks?" - "auk")

    ReplyDelete
  3. Hea kõhutäis naeru oli hetkel :D Ja ausõna mitte paha pärast!

    ReplyDelete