Tuesday, October 22, 2013

Tulevik minevikust


Etapp 1
Ülikooli minnes ostsin endale kõlarid, ilma eraldiseisva võimuta, mida sai kergesti igal pool kaasas kanda. Nendega rändasin läbi kõik oma Tartu ja Tallinna kodud ja mõtlesin kogu aeg, et käivad ju kah.

Etapp 2
Nüüd saime lõpuks täidetud enda unistuse (lubadus aasta tagasi: kui uude kojju kolime, siis kindlasti muretseme kohe endale head kõlarid ja grammofoni).
Koju saabus võim. Esimeseks panime peale Pink Floydi "Wish You Were Here" ja ooo ma sain aru, kuidas mu kõrv on aastatega nüristunud ja sandistunud. Mu tigu sai reinkarnatsiooni osaliseks. Hetkeks kadusid mu elust laste nutt ja hala. Olin ainult mina ja muusika.


Etapp 3
Kalibreerisime nõela ja unistus täidetud. Töötab nagu Edgar Tallinnas (tehnika on küll vana, aga ei kao kuhugi eksole).



Etapp 4
Pati on nüüd asunud kuulama kogu seda muinasjuttude ja lastelaulude varamut, mille Nana meile omal ajal on kokku kogunud. Muusika ja jutu kuulamine pole enam pelgalt taustategevus. Grammofon teeb sellest tõelise süvenemise sündmuse ja laps tõepoolest istub ning kuulab. Laseb muusika endasse. Väärt kraam!

No comments:

Post a Comment