Friday, February 3, 2017

Pärtli sünnipäev

Pärtel sai täna neljaseks. Ta on olnud meil alati sünnipäevapõlgur ja ka sellel aastal tal mingeid peosoove ei olnud (mis mulle väga meeldib). Tordisoov oli aga väga selge - küpsisetort maasikamoosiga, mida lapsed ise valmistavad. Tort pidi olema pealt kaunistamata. Muidugimõista pidi ka hommikul üles laulma tordi, küünalde ja kingitusega. Erilist rõõmu tegid Pärtlile Pati poolt kingitud šokolaadi tööriistad. Patrik oli lubanud neid kinkida juba suvel ja kokkulepe on kokkulepe.
Sünnipäeva nimel andsin mina järgi, kerisin vaiba kokku ja lubasin neil suures toas rongiteed ehitada. See on küll täielikult risti jalus, kuid lapsed on terve päeva andunult ehitanud ja mänginud. Niipea kui õues läks pimedaks, siis kustutati kogu korteris tuled ning mängiti öiste kaubarongidega.
Rahulikumat sünnipäeva annab oodata.


1 comment:

  1. Tere kõigile!!!!
    Ma olen prantsuse nimi madelele Linda, suhted rahvusvahelise VALUUTAFONDIGA, mis näeb ette laenude alates 2000 kuni € 10.000000 kõigile neile, kes vajavad ja need saab maksta mulle intressimääraga 3% aastas. Palun võtke mind madelenelinda@Outlook.fr minu number WhatsApp: + 33644699405

    ReplyDelete